SLETH søger Operations Manager til kontoret i Aarhus

Juli 2022

Til et mindre team med fokus på forretningsudvikling og drift er vi nu på udkig efter en imødekommende, ansvarlig og opmærksom Operations Manager, der kan tage ejerskab på tegnestuens processer omkring HR- og projektadministration.

Stillingen fordeler sig på følgende områder:

  • HR-administration: lønhåndtering, ferie, barsel, efteruddannelsesmidler mv.
  • Administration af vores time-sagsstyringssystem,
  • Fakturering
  • Budgettering og bogholderi

Desuden forestiller vi os, at du

  • Har stærke administrative kompetencer, herunder erfaring med HR-administration
  • Har et godt overblik og er forudseende
  • Er servicemindet og en selvstarter
  • Er fortrolig med Office-pakken og har erfaring med time-sagsstyringssystemer

Vi vægter sammenhold og ambitioner højt, og sikrer rum for den enkelte medarbejders udviklingsmuligheder. Derfor er SLETH i dag en energisk og tværfaglig gruppe bundet sammen af et stærkt fagligt fællesskab.

Vi tilbyder en spændende og ambitiøs arbejdsplads på en tegnestue, hvor du kommer til at samarbejde med dygtige, engagerede kollegaer i et levende, kreativt og uformelt arbejdsmiljø. Arbejdstiden kan være mellem 20-37 timer om ugen på vores kontor i Aarhus. Nærmere arbejdstid og løn efter aftale.

Tiltrædelse efter aftale.

Send din ansøgning til Job@sleth.dk inden fredag den 19. august 2021 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.